Nyvaken

hej alla "pigga", själv är jag jätte trött och jag hatar verkligen när väckaklockan börjar pipa -.-
+ att jag har en skit jobbig signal också, just för att jag vill stänga av direkt, och smart som man e så har jag lagt den på skrivbordet en bit bort för att vara tvungen att gå upp gå typ fem steg sen stänga av och då har jag ju redan vaknat till lite, även fast sängen är väldigt frestande när man går förbi den, man tänker: Åh fan vad nice o bara lägga sig ner o sova igen!
Ibland kan det hända också haha, fast då måste mamma väcka mig sen igen och då slänger hon syrran på mig som är irreterande som f*n att jag blir så himla tvungen att gå upp!
aja idag ska vi typ ha någon utflykt eller något med klassen och sedan är det kompisar man ska träffa inne i stan typ vet inte riktigt vad vi ska göra där, kanske gå på bio eller något mysigt!
Det är ju endå Fredag idag :)
Ska börja fixa mig nu, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0