Förlåt / match

Asså förlåt att jag inte har skrivit något på jätte länge, men vårat internet hemma har inte funkat, & nu har man tappat några läsare ( men inte många ) iaf satt nu är jag hos gäster och skriver, och tror att internet kommer funka hemma imorgon för Peter har ringt och dom sa att det skulle funka imorgon, som då var igår då har ringde. men har inte varit hemma något idag satt jag har inte kollat om det funkar imorgon.
Men tror inte att jag kommer skriva något mer idag heller för vi kommer att komma hem ganska så sent, men det kommer jätte många bilder imorgon.
Men nu ska jag kolla vidare på danmark - sverige hitils står det 1-0 t Danmark, & Kim missade en straff, men han placerade den fint fast danmarks målvakt räddade den tyvär.
Och Nilsson gjorde en liten tabb, men hoppas dom gör ett mål till nu, puss !


                                        vs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0