Söndag

Idag så hade jag match kl 12 mot Boo. Vi vann med 2-0 !
& efter matchen så så åkte vi förbi en affär som Peter sa att jag skulle tycka om trodde han, satt vi gick in i den, och jag har tjatat på dom att jag vill ha en mysdräkt för alla mina är för små, så hittade vi en vit, jag ville verkligen ha vit eller blå men ingen av dom fanns i min storlek :( satt jag frågade Peter mellan färgen rosa eller svart eller grå , då sa han att han tyckte rosa skulle vara fint när man blev lite brun :p, satt det blev en rosa, men jag måste ha en vit satt jag ska åka dit om typ två veckor och kolla om den har kommit i min storlek, HOPPAS !
Sen så blev jag jätte hungrig satt vi stannade och åt pizza vid Huvudsta gatan någonstans, tog en Kebabpizza, mums.
Sen så nu är jag hemma, måste städa mitt rum -.-
Skriver mer sen, puss !

Kommentarer
Postat av: F r i d a 5 l i n g

sv: tack ! :) det är bra, hur äre själv ? :D

2009-06-07 @ 18:57:37
URL: http://bitoffrida.blogg.se/
Postat av: Camila

Tack:D

2009-06-07 @ 19:23:16
URL: http://camila.webblogg.se/
Postat av: Anonym

varifrån är mjukisdressen? skitfin (:

2009-06-30 @ 16:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0