Dagen

Hej, idag så började vi kl 08.00 TIDIGT :o
Men ville nedå gå dit för vi skulle göra kanelbullar, mums ! Jag jobbade ensam för då får man fler för sej själv o jag gjorde 26 stycken *stolt* Men nu har jag typ 18 kvar kommer nog vara slut imorgon , hahah.
Iaf efter skolan så hade jag fotbollsträning träffade Calle där oxå. Och innan träningen så blev tre tjejer i mitt lags väskor baxade , asså idioter som tog dom ! Fan inget liv .. Ena tjejen Johanna heter hon, hennes mobil, koss, nya fotbolls skor och nycklar låg i väskan, tyckte fan mest synd om henne "/ Hoppas hon kommer få tillbaka den, ( fast tror inte det ).
Träningen var ganska så nice idag, mycket roligt ! :)
Sen så efter träningen skyndade jag mej hem som vanligt, för att hinna duscha osv innan Dh.
Bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0