dagen

hej, idag började jag morgonen med en match mot Boo FF 1-1. Efter matchen gick ja & familjen till MAX och tjockade i oss, inklusive en glass såklart (vad är en varm dag utan glass?).
Iaf efter det så åkte alla hem förutom jag o Peter vi stannade och kollade p95 spela mot BP, vet inte hur mycket det blev. Men jag såg gamla klasskompisar , såg: Cameron (inte samma klass) Tom, och en till fast vi har bara träffats förut en gång.
Klockan sex så hade Aik F95 lag 2 match mot Älta, Älta vann med 2-1. Sedan så började de regna o jag ville bara hem, men skulle handla innan oxå -.
Sen när vi var färdiga så såg vi hur bussen stod längst bort satt jag typ sprang som f*n , & hann såklart ;')
Såg även Bea och Johanna på bussen.
Nu är man hemma och ska duscha & käka, de kommer komma en massa bilder på annat senare, puss ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0