Jobb

Hej, idag har jag jobbat från halv två till halv fyra, första timmen så satt jag o Shahrzad ute med två stycken pansionärer och typ snackade lite, medans dom andra var ute och gick med några andra, men vi hängde inte med. Men det var faktiskt jätte skönt att sitta där för det var sånt fint väder ! Men efter ett tag gick solen i moln och vissa började gå in, satt då gick vi också in och spelade lite fia me knuff med : En pansionär, Jocke (ledaren) och Moa och jag såklart. Vi hann inte spela klart för klockan hade redan blivit halv fyra, satt vi var tvungna att sluta. Sedan gick jag & Shahrzad till Huvudsta o träffade några där, men jag kunde inte stanna så länge för vi hade en barnvakt hemma satt jag var tvungen att gå hem för att vara me Linn & Nora. Och nu så ska jag ta ett bad, skriver senare !





Kommentarer
Postat av: NILOO

VAD SÖÖTTT

2009-05-10 @ 20:54:41
Postat av: NILOO

VAD SÖÖTTT

2009-05-10 @ 20:55:08
Postat av: M

jag skulle kunna fixa en heder åt dej om du vill,

2009-05-10 @ 21:14:02
URL: http://typiskt.webblogg.se/
Postat av: Blondiiebabiie;)

Menmen Syrran det är bra att du har börjat jobba nu juh. Hoppas du och jag kan åka till gröna lund på söndag fettkul sånna fall =) Puss<3

2009-05-10 @ 21:51:02
Postat av: n

vill du börja med henne igen ahhaaa de va nytt de var juh tråkigt nyss

2009-05-11 @ 22:08:32
Postat av: n

vill du börja med henne igen ahhaaa de va nytt de var juh tråkigt nyss

2009-05-11 @ 22:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0