träning / Barcelona

hej igen, nu har jag precis haft träning. Fick skit ont i mitt knä (slatter) men det gör inget, för jag tänker typ hela tiden på att vi ska åka til Barcelona efter sommarn me laget , YEAH ! Asså fett kul, vi ska möta ett nytt Barcelona flicklag där borta, haha hoppas vi vinner :)
Iaf, jag vet att jag inte har lagt upp bilden på efter städningen men helt ärligt så har jag varken "orkat" eller haft tid, men imorrn så LOVAR jag.. 
Nu ska jag äta sen kolla vidare på en film me mamma, skriver kanske mer senare, puss ! 

Kommentarer
Postat av: adriana

SAJKENS MAMMA ATTT NI VINNER!

2009-05-26 @ 23:20:17
Postat av: Anonym

håll käften spelaru i ngt lag viken isåfall ni säger aik är sämst hoppa ut genom fönstret

2009-05-27 @ 18:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0