..?

Lite saker om mig: -
Hemlig hobby: Jag sjunger alltid i duschen hihi

Vad ångrar du: Att jag inte skött skolan så bra, men ska börja ta igen det.

Vad önskar du: Att det blev den 11 juni så jag får sommarlov

Vad har du mest av i din garderob: Tröjor

Favoritgodis: Mjuka saker

Action eller Skräck? Skräckfilmer

Vill bli när du var liten: Ville alltid ta hand om delfiner eller bli polis

Vad gillar du minst: Min kropp


Skulle du hellre? :
1. pierca näsan än tungan ? - Tungan, tror ja 
2. Vara seriös än rolig ? - båda, beroende vilket tillfälle.
3. dricka röd eller grön mjölk ? - Grön mjölk
4. brinna upp eller drunkna ? - inget av det ?


Om dig:
1. hur mkt är klockan just nu ? - 23.04
2. fullständiga namn ? - Andrea Rodriguez
3. Vart vill du bo ? - utomlands
4. hur många barn vill du ha ?- inget nu, m äldre - kanske två st.
5. vill du gifta dig ? - Senare ja.
6. rullar du spagetti eller skär du den ? - rullar
7. har du ätit sushi ? - Självklart !
8. lyssnar du på nu ? - jordin sparks feat chris brown - no air
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - 3 st, Mussli, Cornflakes & Havrefras 
10. humör ? -  trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0