Måndag

Orientering idag var ganska så roligt skit jobbigt i uppförsbackarna men allt annat var okej, speciellt att man kom först (av tjejerna i min klass) men tyvärr så orkade inte den jag sprang med springa i slutändan så jag kutade och trodde dom skulle skriva upp tiden endå på oss båda men nej då var jag tvungen o vänta på henne för att dom skulle kunna skriva upp tiden. Men vi kom iaf tvåa så är ganska så stolt för det endå.
Sen gick jag Salem o Sofie & käkade lite korv o drack lite satt o snackade på berget ett tag tills vi såg att många i våran klass började komma in i mål satt vi gick ner och pratade lite med dom istället, haha måste bara ge ett extra plus till Sofie och Salem som endå kom först(som grupp) härligt tjejer!
Aja kl 18.30 är det träning i Skytteholm måste fan vila lite innan det är ganska trött faktiskt, men det kommer nog upp ett till inlägg efter träningen, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0