Dagen idag:

Idag ska jag på Ung 08 igen, hahah jag vet ni tror typ jag är beroende av det, men min mamma ska jobba där idag och då vill jag ju vara lite vid hennes tält också.
Idag kommer dagen bli ugf likadan som igår, ung på dagen, sedan träning & efter hem och fixa sej sedan mot ung igen, kvällen är fan roligast där!
Det är då allt händer, det var skit roligt igår!
Tyvärr kom blev det inga bilder ingen camera med mig.
Men måste bara säga det att första dagen jag var där så såg jag Dessie där, hon gick typ runt ensam med sin sigg, och typ hela tiden kom det fram någon och ville ta kort med henne, så jag pallade inte göra det.
Men hon hade iad, leggings, ballerina, något brunt linne, en rosa kåfta & en häg lös knut på huvudet.
Men jag sa iaf hej xd


Kommentarer
Postat av: Victoria

SV: TACK! :D

2009-08-13 @ 16:02:50
URL: http://detailz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0