Första skoldagen

idag började jag skolan klockan halv nio, vaknade av väckar klockan -.-
Klädde på mig o fixade allt jag behövde sen skulle jag möta johanna klockan kvart i igentligen men det blev inte av ör jag var tvungen att lämna Nora på skolan eftersom linn var sjuk  var tvungen att stanna hemma, satt syrran fick lämna dåra.
Sen så kom jag till skolan och tre stycken skulle igentligen börja i våran skola men det kom bara en -. Och han hette något med Abdi eller något..
Nu ska jag åka ner t solna med veronika och sofie, ska typ träffa Amir där men vi får se, hejdå..
 
hahah lite bilder bara, har ju inte lagt upp någon bild på ett tag,
men här bjuder jag på mig själv, dom blev inte så bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0