God morgon

Godmorgon på er, tråkigt väder att vakna till ._.
Men jag gillar faktiskt när det regnar när man ska gå o lägga sig  jag tycker det är mysigt att ligga under täcket då och höra knastret på fönstret..
Men att vakna med det på morgonen är inte lika roligt, eftersom då vet man hur dagen kommer att se ut fast vet vet det kan ju hända att värsta solen kommer fram så håll tummarna på det!
Iaf idag ska jag först ner till Solna centrum med Peter (låtsaspappa) Linn & Nora jag ska handla lite saker kommer visa er vad det är efter.
Efter det så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, det beror på en massa saker, men jag lovar att ni kommer få reda på vad som kommer hända.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Ellen (:

sv: tack!:) detsamma.. träffar nog en vän, annars vet jag inte :) durå?=)

2009-08-22 @ 11:21:35
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: eoew

sv; hahahah, ja helt okej väl? jag har inte varit ute :P ad tycker du själv? ;)

2009-08-22 @ 12:01:13
URL: http://eoew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0