lugn Måndag

Idag har jag: Städat, packat upp, gått till solna & tränat, precis allt jag skulle göra en hyffsad så lugn dag.
Köpte ett blått linne från MQ också, medans jag var där, ville igentligen ha ett ljust grönt men det fanns ej så det blev en blå istället, funkar det med.
Sen så var det träning, konstigt nog var det lite pirrigt första träningen men det gick snabbt över och det kändes som en normal träning, om inte lite roligare för det gick ganska så bra för mej. Trodde jag hade tappat ganska så mycket över sommaren men det gick bra, början var bara lite seg bara.
Nu så ska jag kolla en film med lite popcorn och sedan mysa ner mej under täcket.
Två bilder kom med i inlägget också:
Första är från Malaga, stod och väntade på väskorna (min kom såklart sist) ser lite drågad ut oxå men får bjuda lite på sej..
Andra bilden är hur jag ser ut just nu.

 


Kommentarer
Postat av: yegane

Hej till alla som ser detta!

Jag vill ha lite hjälp från alla er som ser detta. Det är så att jag är 19 år och inte redo för att flytta hemifrån, men nu MÅSTE jag göra det för studier på en annan stad, jag ska plugga på Örebros Universitet medans min familj och min älskade pojkvän bor kvar i Stockholm... Jag är ganska nere för detta :( Om ni har några tips blir jag glad, för jag måste klara mig :( Snälla ge mig något tips :( hur jag ska tänka eller reagera :( Kram på er /Yegane

2009-08-03 @ 23:45:35
URL: http://yegane.blogg.se/
Postat av: yegane

Hej till alla som ser detta!

Jag vill ha lite hjälp från alla er som ser detta. Det är så att jag är 19 år och inte redo för att flytta hemifrån, men nu MÅSTE jag göra det för studier på en annan stad, jag ska plugga på Örebros Universitet medans min familj och min älskade pojkvän bor kvar i Stockholm... Jag är ganska nere för detta :( Om ni har några tips blir jag glad, för jag måste klara mig :( Snälla ge mig något tips :( hur jag ska tänka eller reagera :( Kram på er /Yegane

2009-08-03 @ 23:45:38
URL: http://yegane.blogg.se/
Postat av: Ronja

Sv: Tack det samma ;D<3

2009-08-03 @ 23:50:40
URL: http://inspirationbyronja.blogg.se/
Postat av: Emelie

TACK :D

2009-08-04 @ 17:09:07
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0