usch

Asså jag hatar verkligen att vara förkyld,
har jätte ont i huvudet idag och speciellt i halsen ni skulle fan hört mig imorse lät som en kråka,
allt det här tror jag kom nu för igår var jag och alex i skytteholm ingen av oss tränade för vi båda hade lite ont i halsen & det sägs ju att man inte ska träna om man har ont i halsen satt vi gjorde ju inte det då, utan istället satt vi o kollade och frös typ ihjäl oss så det är lite därför jag har blivit dåligare i halsen inte bra!
Men det var lite roligt endå o kolla på när p95/96 spelade, du vet varför alex hahaha ;p
Men iaf imorrn börjar skolan, har fan ÅNGEST nu
usch vill verkligen inte orka att man ska upp hur tidigt som helst + läxor på det -.-
Dom första dagarna kommer vara ett rent helvete säger jag bara!
Men det ska iaf bli lite kul o träffa alla man inte har sett på hur länge som helst,
 + att vi ska få tre nya i våran klass ! :)
Aja nu ska jag äta lite, kramar!

så ont har jag fan, speciellt när man sväljer saker..

Kommentarer
Postat av: Johanna

VAA VILKA SKA BÖRJA I ER KLASS?! :O

2009-08-19 @ 13:42:10
URL: http://johannadelgado.blogg.se/
Postat av: M [Foto&Vardag]

haha våran klass blir bäst ju ;D

2009-08-19 @ 15:08:39
URL: http://rosafisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0