typisk söndag

Idag har verkligen varit en typiskt söndag,
Morgonen började av att väckarklockan ringde runt 8 och jag var tvungen att gå upp för att käka & klä på mig sedan iväg till match på Skytteholm, 1-1 mot Viksjö.
Iaf efter det så hade 94orna match satt jag kanske kolla minst 5 minuter sen blev jag så jävla hungrig satt jag Sofia och många till satte oss på MAX och började tjocka i oss lite food, ( Tack sofia föresten för att du bjöd! ) puss puss
Sen så åkte jag hem, duschade & var liten snabbis med family sen så åkte jag ner igen, mötte Emelie, Shamim, Lorin, Gentin, Alex, och många fler och vi kollade när p-95 Aik mötte p-95 Vasalund tror det blev 4-1 till Vasalund.
Iaf, stannade ett tag efter det spelade lite boll med emelie och gentin och sedan in på MAX igen där vi träffade på Alex, Shamim, Rasmus, Sofia, Christian och Philip sittande. ( Calle kom senare )
Så vi stannade pratade lite jag o Shamim hade skit kul när hon skulle dricka sin fanta, gick inte så bra eller hur Shamim? ;p
Sen så gick jag och emelie ut och mötte Linda och två till från 94orna och satt ute o spela lite och pratade, sedan så kom Halil och Monty ut med någon till kompis till dom och satte sig en bit ifrån oss.
hahah jag hade en blå tröja på mig, och dom kunde inte mitt namn satt dom ropade hela tiden:
Du med blå tröja, Du med blå tröja, Du med blå tröja, sen till slut så fattade jag att det var mig dom menade hahah sega jävel xd
Sen så skulle vi gå och då tog dom bollen vi hade -.- och började hålla på och dom är mycket bättre en oss satt det var
liksom ingen ide att hålla på mot dom, satt vi gick men dom kom efter och sa att vi skulle få tillbaks den om dom fick mitt nummer, hahah vad söta!
Satt en av dom fick det, och sedan tog jag bussen hem och nu sitter jag här och äter chips och lyssnar på lite musik.

Sorry att det blev en sån lång text, men var tvungen att berätta hela min dag efter som jag inte har skrivit så mycket i bloggen.
Men nu vet ni iaf lite.
Och det kommer komma mer inlägg får vi hoppas, kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha när jag skulle dricka den där fantan asså! xD

2009-08-23 @ 21:01:40
Postat av: *Em

Hej! :) Haft en bra kväll?

2009-08-23 @ 23:50:14
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0