igår

hej, förlåt att jag inte skrev igår men jag orkade inte (hade inte tid)
men det hände inte så mycket endå, hade träning på kvällen ganska så lugn, sen när jag kom hem hade mamma köpt ett par skor åt mej, visst var dom söta och sådär, men inte riktigt min stil :), så vi ska t Solna idag och lämna dom sen så kanske jag får ett par nya, hoppas (a)
Iaf mamma hade köpt ett par skor från internet typ förra veckan oxå, sen så fick hon hem dom och när hon prövade märkte hon att dom var lite konstiga där fram vid foten satt hon kan inte ha dom, satt moi fick dom :)
 


Kommentarer
Postat av: Luucy

de va söta tycker jag! om de sitter bra på dig så köp dom :D



kram!

2009-06-03 @ 13:10:26
URL: http://luucylouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska din MAMMA sälja skor t dig?

2009-06-03 @ 17:41:32
Postat av: O

ska din MAMMA sälja skor te sin dotter?

2009-06-03 @ 17:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0