Städa/shoppa

Hej, idag skulle jag igentligen till Grönan, men det blev tyvär inte av , Synd ! Och istället fick jag typ stanna hemma me mamma o städa i mitt rum och typ damma av hela rummet. Hatar att städa men nu kändes det faktiskt bra för det såg för jävligt ut innan, men nu kan man gå in utan att trampa på något direkt ;D Sen efter det så åkte jag o mamma till Kista och handlade lite saker jag köpte en vitt linne från HM för mitt förra gick sönder? Sen så köpte jag solpuder, mitt förra var slut. Sen så fikade vi lite o efter ett tag var vi tydligen tvungna att åka hem satt han inte handla mer, jag som ville checka lite i BikBok "/ . Lite bilder oxå !


Puder: HM               Outfit     Skakar matta  Linnet sönder  Vita nya linnet: HM         

Skriver mer ikväll ! Puss 

Kommentarer
Postat av: nilo

äntligen har du börjat skriva regelbundet

2009-05-10 @ 20:57:31
Postat av: Andrea

hahaha jag vet ! ;)

2009-05-10 @ 22:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0