Torsdag

Nu har jag bestämt mig för att färga håret mörkare ska springa och handla det snart.. Skit många tyckte att jag skulle färga håret mörkare, så varför inte pröva! ska bli riktigt spännande o se hur det blir.. :D
Aja idag så var jag tvungen att ha ett litet möte med tränaren om lite saker, sen så träffade jag även alex och va lite med henne ett tag och var tvungen att gå hem sen så jag hängde med shamim halv vägs till Statoil, sen tog jag tuben från solna hem..
Nu sitter jag här och ska snart ut igen med några till stan förmodligen.
Här har ni iaf två av alla mina smycken som jag verkligen gillar :

Har lite bråttom så det blev en ganska dålig bild,
men tror ni ser vilka det är iaf!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0