äntligen hemma

Kom precis hem nu, är skit trött efter att först ha varit I skytteholm med Alex sen träffade vi,
Christian, Rasmus & Calle sedan skulle vi gå o kolla
på när Vasalund p-95 spealde för jag ville se lite killar spela
för jag har känt vissa rätt länge & det var länge sen jag träffade dom.. :)
Men iaf Alex var tvungen att dra ganska så snabbt o då hängde
ju hennes älskling Christian med henne såklart hem (gulliga)
satt då vare bara jag o calle kvar så vi satt där o kollade
när dom spelade fast vi snackade mest o kollade typ ingenting xd
Men efter ett tag ville jag därifrån för de började regna o jag pallade inte att mitt hår skulle bli blött osv..
Men vi gick till Hagalund o luffade runt där lite sen så blev jag skit törstig
så vi gick till hemköp eller vad det heter o köpte dricka, sedan satt vi i en park o snackade lite till, och jag blev hur trött som helst satt jag ville åka hem och tog bussen hem nu.
Föresten så träffade jag: Ahmed, Cassandra, Dante & någon till kommer inte ihåg hennes namn xd
Så nu ska jag ta lite chips o kolla på film o bara tare lugnt,
får se om det kommer något mer inlägg idag?
+ Att idag så var vi o badade på Huvudsta badet med klassen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0