Dagen


Hej, idag började vi halv nio, typ en ganska så normal tid, fast endå trött !
Asså som jag tror alla tycker, så är Måndagar nästan värst, man tänker att hela veckan är kvar, & typ allt går segt ! Men idag gick dagen ganska så snabbt faktiskt .
Enyway, efter skolan så hämtade jag små syrrorna , mamma hade något möte så då är det vell "bigsis" som fick hämta. Klockan fem så skulle jag igentligen ha varit i Solna Gymnasium & haft en utbildning om alkohol med laget (aik) fast hann inte dit pgr av att jag vaktade små syrrorna o mamma hann inte hem innan typ, men halv sju så åkte jag ner till Skytteholm istället & träffade laget där, efter deras utbildning & såg på Damerna spela, Umeå vs Aik 2-0 till Umeå ( synd att Martha hade slutat i Umeå , för henne ville man ju se ! ) 
Matchen slutade runt 21.00 , men jag stannade tills kvart över för jag pratade lite me några, sen så tog man tunnelbanan hem.
Nu ska jag gosa mej ner i soffan o kolla på ballar av stål ! yeah :)
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0