dagen/ träning/ Desperate housewives/ icecream

hej, idag har vi haft en halv dag och resten friluftsdag, kunde inte vara med på att springa och sånt pgr av mitt knä, har en liten infamation i mitt slatter "/
Iaf efter det så kom Sofie med hem ett litet tag, sen så var hon tvungen att gå för jag skulle hämta L & N på dagis.
Klockan kvart i sex så var jag tvungen att gå hemifrån, skulle till träning då, men kunde inte göra vissa saker på träningen, hade ju så ont, men när jag tejpade och andvände mitt slatterskydd så hjälpte det lite, satt jag försökte ju så gott jag kunde, såklart.
Sedan efter träing träffade jag 2 kompisar lite snabbt ( fimpen och silja ) men hann inte prata så länge för skulle skynda hem till desperate housewives, ville inte missa !
Men nu har jag ätit och kollat klart på desperate housewives, som iförsej vad sådär idag, inte lika spännande som vissa andra gånger, men endå bra ! Tror inte att Dave ska göra något med barnet, eller hoppas inte det iaf .. :o
Men nu ska jag kolla på en liten film på lilla dvdn, den är så skön att kolla på, love it !
puss !
   

Mamma har köpt glass från glassbilen oxå, satt det mumsar man i sig 24/7 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0