Sista inlägget .. (för idag)

Inge mer inlägg idag efter det här.
Nu ska jag snart lägga mig måste först lägga fram kläder tills imorrn (alltid skönt o ha det klart på morgonen) sen packa gympa väskan tills imorrn.
Aja, idag fick jag en komplimang av min mentor faktiskt (det var länge sen man fick) aja hon sa iaf att hon bara hört gott om mig från många lärare och att jag har förbättras o så, stolt e man iaf (a) hoppas det fortsätter så också :) hah brukar inte få sånt utan mest gnäll ..


Men nu tänker jag på om jag ska ha platt eller bara naturligt lockigt imorrn, fick så många söta kommentarer i skolan en gång när jag hade det att jag typ aldrig mer ska platta osv & det var ju kul att höra, men jag gillar fortfarande platt mer en vågigt/lockigt. Men vi får vell se imorrn.

 

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0