long time ago..

Nu var det riktigt länge sen jag skrev, men jag har inte pallat ibland sen har jag gjort massa saker så har inte hunnit heller.
Men ett litet inlägg kan jag vell skriva för er, eftersom min statistik konstigt nog inte gått ner fast jag inte skriver något så gör jag det bara för er ;)
Idag var det bara en tråkig Måndag i skolan.
Roligaste lektion: Svenska, fick vara i datasalen nästa hela lektionen så..
Tråkigaste lektion: No, hur tråkig som helst speciellt när man har en jävligt sträng lärare :o och speciellt när man typ har två timmars lektion med samma ämne! -.-
Iaf nu är jag hemma och har lite bråttom faktiskt, ska vara nere i Råsunda kl 16.30 så måste sätta på mig kläderna osv..
Och alla hoppas på att Gnaget vinner idag, right? ;D
Skriver mer imorrn, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej tjejen!



Var med om att vinna fina nagellack, fil och remover på min tävling. Det enda du behöver göra är att kommentera i mitt inlägg och så får man självklart en länkning! :)



Kram

2009-10-04 @ 01:17:57
URL: http://soffija.blogg.se/
Postat av: natalia

Sugen på ny bloggdesign?



kolla då in min blogg! puss

2009-10-25 @ 21:09:03
URL: http://smartish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0